sobota 21. januára 2017

Ryšavé vlasy - chemická farba 2

Ahojte ľudia.

po dlhej dobe, vám prinášam druhý článok o ryšavých farbách na vlasy.

Farba ktorú teraz používam je táto. Je prirodzená a veľmi praktická, pretože sa vymýva do pekného karamelového odtieňu.

Syoss 8-7 Medový blond:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt syoss 8-7

Ďalšiu farbu, ktorú som v minulosti vyskúšala bola táto od Loreál Excellence 7.43.
Táto farba je naturálnej farby, je prirodzená ale sýtejšia. Rýchlo sa vymýva, to je jej nedostatok. Ale bola som s ňou veľmi spokojná.
Odporúčam pre slečny, ktoré chcú prirodzene tmavší ryšavý odtieň :)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt loreal 7.43

Posledná farba, ktorú som si pre vás pripravila je táto od Prodigy.
Je vhodná pre tie slečny ktoré chcú blond medenny odtieň. Prodigy je veľmi dobrá rada farieb na vlasy, vlasy mi pekne vyživila a toto vyživenie mi ostalo veľmi dlhú dobu. Bola som s ňou spokojná, keď som mala obdobie blond medennej farby :)
8.34


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt prodigy loreal 8.34


Ak sa vám článok bude páčiť, urobím aj tretí dieľ o medenných farbách ktoré som vyskúšala.

Prajem krásny deň.
 :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára